Mamma Dotter

 Idag tog Lillan och jag upp till kyrkans sång för första gången.
Hon älskade det, stora nyfikna ögon och en massa leende delade hon ut:) Denna stund visade sig vara lite för både mamma och barn, först en massa sång och kontakt med barnen och sedan en liten träning för mamma till lite afrikanskt!
Var bland det häftigaste jag varit på med barn/barnen! så blir lätt fler gånger!
Efter denna stund så bjöds det på lite kaffe och nybakat bröd och det var MUMMA det sen visade sig att jag kände en mamma när jag kom dit så efter stunden så tog vi oss på en långpromenad på 2 timmar runt sjön och i stan!
Jag kommer nog ha rejält med träningsvärk imorgon!

Sen gick jag vidare med Lillan när vi delade på oss och handlade, lite rödspätta stod på menyn idag!
hmmm annars idag, ja det händer ju inte så mycket när det bara är jag och Lillan som när Fisan är hemma...

Imorgon längtar jag till för då blir det Eksjö på eftermiddagen efter en massa annat inplanerat på förmiddagen och få gosa med bebis mage, (så KNIP EVE;) (bebis är ju planerad typ nu men jag vill känna lite först ju:))
innan man frår gosa med en riktig liten bebis igen och få snosa kinden:)

Vi hörs imorgon mina kära läsare:)






                                                                                         

              





                                                                    


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0