Skärtorsdag

Idag var jag på torget en sväng innan jag hämtade fisan och hittade en söt klänning och jag hittade likadan i båda tjejernas storlek så till helgen så får de ha samma outfit,haha jag som sagt att jag aldrig ska tvinga på de att se likadana ut men vad de kommer bli fina:-) Var en sväng och handlade med fisan när jag hade hämtat henne, nya solglasögon,en keps och en tuff handväska på kappahl fick det bli ochsen en glass! En sväng förbi hemmakväll för lite godis och ica.. Ica var en mardröm...en liten vaken bebis som bestämt SKA sitta upp och en fisan som hade sin kompis w med sig och de två söta barnen slog sina två huvud ihop och sprang hejvilt!! Lillan sover,fisan med men det tog en stund, lotta på bråkmakaregatan går på, tur biblioteket har de flesta filmer för det berättade hon när vi var hemåt att det bara skulle hon ha för det hade hon hos pappa. Eller som hon uttryckte sig " anna "attarina" och (efternamnet med bestämdton) tycker det!" tänk vad man kan tycka när man är 2! Hemma väntade en överraskning för fisan,tre små söta marsvinstjejer som passar över påsk för ägarna är på resa:-) Pååterseende

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0