Long time

Hej! Har inte riktigt hunnit med det där med att blogga. Storasyster fortsätter att utvecklas här hemma och hennes målningar av gubbar blir mer och mer detaljrika och jag blir en ännu stoltare mamma. Lillasyster är vildare än vildast.kan inte förstå var hon hittar sin energi någonstans. För energi har hon verkligen! Hon klättrar överallt,soffor sängen på allt som ligger framme som går att klättra på! Och mamma har träffat kärleken. Kan jag säga annat än att livet är helt underbart?! Livet är helt ofattbart perfekt kan jag säga! Lite panik kände man idag när man inser att om några dagar är lillasyster 10månader och det rullar snabbt mot ettårskalas!! Och sen två månader till så är det dax för treårskalas! Jag börjar få stora barn och man fattar inte var tiden tar vägen,vän efter vän skaffar små bebisar och man kan inte förstå att mina faktist varit så små för inte så länge sen! Idag fick jag även hjärtat upp i halsen,storasyster klättrade på soffan och ropar till mig mamma jag åker rutchkana,jag springer in i rummet och möts att världen skrik och tårar som sprutar,då hade hon ramlat ordentligt och slagit sig under ögat så det blev svullet och rött! Då blir hjärtat ledset och man känner sig dålig för en stund att man lämnat rummet under någon minut. Men slå sig kommer ju barnen göra,inte bara en eller två gånger! Nej med detta lämnar jag bloggen för ikväll. Ha det fint tills jag skriver igen:-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0