18mars

Bvc var det på förmiddagen idag men som jag trodde blev det ingen vaccination för m utan hon är för hostig rosslig och förkyld för detta. Så en ny tid fick vi den 18mars och då är hon över 4månader men vad gör man? inget är ordet. Minsta möjliga får jag nu göra med henne så hon inte blir mer sjuk. Så inga nya kontakter där hon kan få baciller. Väldigt tråkigt inneliv kommer vi nu då ha! Men bara hjärtat blir helt fri från förkylningen och kan få sin vaccination är jag bara mer än glad, mitt lilla hjärta! Sådant här är jobbigt inget man kan styra över heller när det finns storasyskon som drar hem en massa baciller! Dagis baciller är de värsta!! Men annars var hennes vikt och längd jätte bra, hon har gått upp 1 1/5 kilo sedan sist och hon håller stadigt på att vara större än vad storasyster varit! Idag har det storhandlats mat för en månad,var på city gross i jönköping och handlade. Nu blir det sängen för jag är helt slut och barnen sover sött! M i sin säng och T bredvid mig,ibland är det tillåtet:-) trevlig fredag på er alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0