21februari

Natten har varit lugn från M sida,hon sov hela natten till 06 och sen om till08.10 det är snarare T som har sovit lite halvdåligt,jag har fått gå in tre gånger inatt till henne för hon har legat och drömt. Måste säga att denna dagen den 21februari känns riktigt bra,idag blir jag utskriven från ekonomi som har hjälpt mig sen jag delade mig med barnens far i juni, nu står jag som självförsörjande! Och det är förbannat skönt att klara sig själv nu! Nu ska vi ta fram lite frukost här (inte för att jag känner någon smak direkt) och äta lite. Ska portionera upp lite mat till M med eftersom hon tuttade så mycket igår men inte inatt så kunde jag få ut 230ml imorse efter amningen så nu finns det i krisfall igen:-) på återseende♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0