Avundsjuka

 

När T fyllde ett år fick hon dessa ankor av mig och hennes far,dessa var roliga någon dag men sen har de bara stått. Nu när de plockas fram och ställs framför lillan som är helt fascinerad av allt som ställs framför henne med färger,så får de bara inte stå där för T för nu bara ska hon ha de! Just nu går hon med de i famnen och säger älskar dig, ja jag får nog helt enkelt vänta ut att hon ska tycka de blir tråkiga igen! Idag blir det att vara inne och ta det lugnt(som on man kan göra något annat innan den 18e), vet inte ens hur jag ska göra med T,skicka henne till dagis och riskera att hon tar hem något eller låta henne vara hemma? Att ha henne hemma blir ju tråkigt för henne och för mig, det blir ju rätt tjatigt att bara gå hemma med mamma och lillasyster. Ja det tål att tänkas på hur man ska göra! Från det ena till det andra har jag nu fått tillägga en liten ersättningsflaska på kvällen till lillan för annars är hon inte riktigt nöjd (mjölken blir tunnare på kvällen fick jag som information hos bvc i fredags)utan blir jätte konstant tuttig en gång i timmen hela kvällarna:-S så nu får man hoppas damen blir nöjdare:-) dagitid funkar det kanon och även on hon vaknar någonting på natten! Så så kör vi på ett tag till:-) nej nu blir det snart lite lunch sen lite middagssovning! Vi hörs:-)

Kommentarer
Postat av: Angelica

Berätta gärna om ersättningsflaskan funkade :) BM frågade nämligen mig om min mjölk om kvällarna då Celine vaknar ganska ofta men det är ju så svårt att veta :P

2011-02-28 @ 12:54:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0