*delar ur mitt liv*

Då var det kväll. Slänger här in första inlägget i den nya kategorin. Vi börjar enkelt och kort. Född på kristianstads BB men i mitt pass står det hässleholm,blev flyttad dit direkt vid födslen vad jag förstått! Är nr2i syskon skaran men min storasyster hade en hjärnskada och dog tidigt,så jag räknar mig som äldst av mig och mina 5 (6) syskon. Jag är född1988, tre systrar som är födda 89,93 och 95 och så två bröder som är födda 2001 och 2003(?) Jag är även moster till min lillasysters lilla pojk som föddes i november precis som MIN mollie:-) Jag har även på vägen i livet berikats med två extra syskon en bror och en syster och med detta så blev jag "moster" även 2008 även det till en liten pojk! Jag kom till småland 91(?) Innan dess bodde jag på olika ställen i skåne och även i danmark,97 var det tillbaka till skåne under en några år men 2001kom jag till eksjö och sen har jag blivit kvar här, varför och hur kommer imorgon:-)

Kommentarer
Postat av: Tora - Viggos mamma

OJ du är helt otrolig! Sedan jag fick barn har jag ofta sagt att alla ensamstående förtjänar ett stort pris - gärna Nobels Fredspris! Ni är otroliga - fyfasen vad stark du är kvinna!

All heder till dig!

2011-02-01 @ 20:42:40
URL: http://glitterfjolla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0