Fynddag:-)

Idag har jag verkligen fyndat på lite rea:-) tre tavlor för 35kr styck, en hoppahage matta(rosa)för 74!!! Två amningströjor för 30kr styck och det är verkligen riktigt bra pris! Lite pärlor till t slank även ner i korgen,och en toalettmatta. Jag kan inte säga annat än att med denna dagen är jag nöjd. MEN jag är helt slut! Får hoppas flickorna är snälla inatt och man kan ju alltid önska sig en liten sovmorgon(inte för att chansen är stor med lillan) för det hade varit guldvärt:-) båda barnen sover gott, m har sovit bort rätt stora delar av dagen men det tog vi igen ikväll genom att köra fullt ös i 5timmar så hon är nog trött nu, är ju många intryck det lilla livet får nu när hon är mer vaken. Nu slänger hon även sig från mage till rygg, inte många sekunder duger det att ligga och träna nacken inte utan rygg ska det vara när hon är vaken. Det blev verkligen en heldag med carro, hon åkte här ifrån efter sista flaskan till lillkillen vid 21 så dagen har verkligen bara försvunnit bort! MIN fröken T är just nu i sitt esse i tvåårstrots, och lilla fröken vet ju verkligen hur man pratar för sig. Att skrika mamma inte "bära dig" mamma dum,vill inte T kan själv, bort, vill inte, hejdå(på ett lite spydigt sätt) är vad jag får höra sen vänder det på sekunder och hon är gudasnäll! Jag längtar inte till tonåren!!! Nu ska jag slänga i mig lite natta mat och sova! Godnatt folket:-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0