Gå och lägga oss!

Ikväll var första gången som T vände sig till mig och sa lägga oss. Kom! Hon kände själv att hon var trött och ville sova och det gör ju nattningen ännu lättare:-) lillan hon sover som en stock innan 21.00 i stort sett varenda kväll fram till 05eller 06.30 och sen om till 07.30 eller mer! Och sömn är ju verkligen a & o när man är ensamstående med två(vilket jag anser jag är) så sömnen ska man absolut inte klaga på:-P ja nu var klockan 22.30 och jag är jätte trött, imorgon är det fredag, det blir mys hemma för oss, förutom ett litet litet ärende vi måste på och hämta en viss sak men det handlar bara om en timmes promenad:-)och sen blir det fredagsmys, jag och mina två fina tjejer! Nej nu skriker kudden efter en trött mamma. Godnatt:-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0