Hallå i stugan:-)

Två nybadade ungar var det här hemma hos oss,det är mys det:-) nu är denna måndag snart äntligen till ändå. Och jag betonar nu verkligen ordet äntligen pga att min stora flicka de flesta av eftermiddagens timmar absolut inte har gjort någonting annat än att trotsa och träta på mitt tålamod! Men nu är hon nöjd för att fått bada som då nu för tiden är en favorit att göra:-) snön vräker ner, jag hoppas verkligen att det inte gör det när det är dagislämning och sen ska jag traska vidare på möte på familjeratten, ett möte som då blir bara jag och hon som jobbar där, Sen blir det en liten kaffe hade jag tänkt mig innan hämtning igen! Just nu har jag en liten bebis sovande på armen, nybadad och trött då är de som allra underbarast;-)nej då de är underbara många andra gånger med, var som jag och en annan pratade om idag att är man borta bara om så en vecka när de är så små som M så missar man jätte mycket. Och mycket har det hänt på en vecka,enmånad eller 2månader;-) på onsdag blir det en tur till ikea och köpa lite hyllor och tavelramar och lite annat, det ser jag framemot:-) mycket man ser framemot nu, en viss sak ska inom snart ska stunda, och 2andra småsaker men oj vad jag längtar!! Nä nu blir det kväll, och så hörs vi i ett senare inlägg kanske:-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0