Ibland bara får man

Lillan valde att slå igen redan vid 19.30,T var inte riktigt trött än så vi hämtade filt och kudde och frukt till soffan och gosade ner oss till familjen Annorlunda men T satt och somnade innan det ens var slut ändå, så efter att jag burit in henne till hennes säng så har jag nu plockat klart i alla rum och så vikt och lagt klart lite kläder:-) nu blir det lite tv sen sängen! Och jag hoppas M är helt frisk till fredag då det är dax för bvc och få tre månaderssprutan (lite sent,börjar ju närma sig 4månader) vilket jag på sätt och vis inte ser framemot,peppar peppar att det inte blir någon feber av det! Tror fröken har lite tänder som börjar ge sig uppåt med, är ett jäkla gnagande på händerna och på allt som hon får tag i med händerna och en MASSA dreggel! Idag har hon även vänt från mage till rygg 7gånger, är inte första gången men ett tag sen nu:-) T har trotsat och varit lite halvelak hela kvällen mot M och ska slåss men så fort hon somnat var T supermysig och snäll. Det var nog bara lite egentid hon ville ha med mamma! Inte lätt alla gånger... Godnatt & på återseende

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0