koka?!

När jag hade fått på mig kläderna, M låg i vagnen och vi var redo att ge oss ut, redan där kände jag att fy det kommer aldrig gå, genom svett på 2 sek, yr och illamående.
Men vi tog oss ut, vi tog oss även en bra bit, gick ner till ica, hoppade in snabbt för jag behövde (eller vi beror hur man ser det) en ny amningnapp, men de hade inte den jag brukar ha, men hallå kom jag på mitt i när jag står där, koka? ja det går ju, haha så ut från affären och så hem.
Mår jag bättre? nej snarare sämre...

Tack och lov är M ett snällt och behändigt barn så kvällen har mest gått åt till att ligga i sängen och prata med varandra mellan blöjbyten och matning!

Saknar min stora tjej men hon är ju hemma hos mig imorgon igen, men lite skönt är det allt att kunna vila lite och samla krafter.

M sover nu sen timme tillbaka och jag ska med detta men först ska jag ta mig ut i köket och ta med en massa gott till sängen (ingen mat i sängen? fast det får gå när man är sjuk!) och bara gotta mig innan jag oxå kastar in "handduken" och sover:)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0