Luft?

Fick hjälp med lite handling idag,tack tack! T har nu åkt till sin far tills imorgon så jag kan få vila lite,funderade på att försöka ta mig ut på en kort promenad,lite frisk luft. Men är slut bara efter att typ gått inne i fem min! Så sjuk som jag är idag har jag inte ens minne av när det var sist,så det måste vara bra länge sen:-S en fråga till läsare som har mindre barn: hur mycket har ni på de i vagnen och om de? Jag är nog lite att jag har för mycket på M och fått höra av flera nu att jag måste ta av henne lite! Så kommentera gärna hur ni gör när det är minus ute! Nähä alvedon till mig finns hemma,alvedon till M med måste handlas,hon är pigg men vem vet hur det ser ut imorgon? På återseende!

Kommentarer
Postat av: Lina

Ja, det där med kläder är inte lätt. Men man måste ju tänka på att de små ligger väl skyddade från den kalla vinden och har det varmt och skönt i en åkpåse, så jag brukar ha påmin son en lite tjockare fleeceoverall, under den har han en lite tjockare tröja, body och byxor. Oftast tar man på dem för mycket men för att vara säker på att de inte blir för kalla eller för varma kan man känna på dem och se till att de har en bra kroppstemp :)

2011-02-18 @ 16:24:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0