Nytt rekord!

Klockan hann precis slå20.15 och båda barnen sover!!helt helt underbart, åh låt detta hända varje kväll!! Så vad gör man nu,jag är van att sova vid 22 ju;-)haha jag tror jag firar detta med att gå och lägga mig nu! Förutom att denna dagen slutade otroligt bra började den även bra och fortsatte bra:-) lämnade en snäll unge på dagis,inget trots innan,fick pussar och kramar när jag lämnade, sen upp till J en sväng för lite prat och kaffe(och gos för M då så klart) sen vidare till ella där det bjöds på mat och sen fika:-) sen gick vi tillsammans och hämtade på dagis och en glad tjej möttes jag av(vart försvann trotsen?) Hem och hemma har det verkligen bara varit glada miner och en hjälpsam tjej och en glad bebis! Hm man kan ju undra vad som är i görningen;-) men jag tänker iallafall somna gott efter en riktigt riktigt bra dag!! Godnatt:-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0