Och så var det måndag:-)

Igår då så var det en riktigt bra dag:-) niklas och carro med bebis tittade hit, så lite fika plockades fram, t tyckte hon skulle ha 4 st mumsmums och en chokladtopp, vi tyckte inte samma men tillslut vann mamma;-) efter lite fika och senare mat för det pratades bort ett antal timmar så bestämde vi oss för en promenad, t ville gå med hunden de hade med sig, så ja med detta så gjorde vi som min trotsiga tvååring ville så vi klädde på oss och gick:-) och på allt detta trevliga så har jag drabbats av mjölkstockngn ännu en gång under denna amning, därav är jag uppe nu, annars hade jag med sovit! Och lillan sover ju nätterna så pumpen är just nu min vän! Men ska strax ta och försöka sova lite och så är det snart upp för en ny dag och ny vecka:-) har ni haft en bra helg? Tänkte kanske börja veckan med att lägga upp en bild på mina söta ungar, för vad jag älskar dessa två, m har nu ikväll även skrattat med hela ansiktet och även fått till ett litet skrattljud:-) och åh så fina skrattgropar hon har, någont fint ärvde hon allt från far sin! Nej godnatt med er alla:-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0