Så olika men ändå så lika

Två helt olika indivder, med helt olika sätt att vara, helt olika till humör, vad de vill och hur de vill ha saker och ting.
men att de är systrar det går inte att ta miste på!
Så olika men ändå så lika.
De var så olika, liknade varandra inte alls när de var nyfödda men för varje dag nu så blir de mer och mer lika varandra men ändå så finns det så många skillnader.
Inga ord kan beskriva hur mycket jag älskar dessa två tjejer, finns inte så många ord i hela världen.
De betyder allt, de är allt för mig och det bästa är att jag, jag får vara deras mamma!
mina underbara fina tjejer!



Det är tur att ni just nu är för små för att förstå vad som händer runt er.......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0