Så var söndag:-)

sista dagen i veckan var vi nu ännu en gång på. Idag ska vi försöka ta oss ut på en kort promenad,lite frisk luft har ingen dött av och jag känner att mitt huvud är tungt av att bara gå inne.. M har så goa lår, bilden ger ändå inte riktigt rättvisa;-) just nu ligger vi alla tre i min säng,t läser saga för m och hon lyssnar storögt, samtidigt som hon ligger och försöker få tag i sina fötter. Lilla m är precis lika morgon glad som storasyster var när hon var liten man möts av ett stort leende när man plockar upp henne från hennes säng och det gör ju morgonen så mysig:-) t är extra kramig även hon på morgonen, annars på dagarna är det ju bara lek och bus! Vår skrållan har hittat sin plats sen några dagar tillbaka och det är vid fötterna hos t men på morgonen när t ligger hos mig har hon flyttat sig till fötterna hos m, och håller hon sig där kan man ju inte ta ner henne! Nej nu blir deet macka och kaffe och så promenad. På återseende

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0