Skit oxå!

Det förra inlägget var Inte riktat till någon,så ingen tog åt sig?BRA! ibland har ju helt enkelt människan en dålig dag och jag som alla andra är ju bara människa (med lite mer ansvar än andra)! Jaja humöret är bättre men min näsa vill inte vara med, jag börjar bli ordentligt förkyld och dålig,T rosslar och är hes.inte alls sitt glada vanliga jag,M är frisk(peppar peppar) man brukar ju kunna skylla på att förkylningar och alla sjukdomar kommer från dagis men T var helt själv idag av alla barnen(?),alla var sjuka och hemma.förutom vissa undantag om att vara hemma när man är sjuk(nog sagt om detta...ännu en gång) T sover iallafall sen 20.00 efter att fått lite hostmedicin,M var däremot lite mer "bråkig"än vanligt och läggningen tog längre tid,men även hon sover gott nu:-) och ja i vanlig ordning ska jag oxå gå och lägga mig! För imorgon ska det lösas hit en god vän tidigt på morgonen och mamma(jag då) ska ju på möte,vilket alltid är lika intressant:-) och torsdag var det imorgon ja,var tar dagarna vägen, var ju nyss måndag?! Godnatt och sov gott:-) avrundar denna dagen med orden: min sanna lycka och glädje i livet är mina barn, det är Ni som gör allt värt det och ni två är för mig dubbel glädje för ni är ju två;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0