Som bortblåst!

Min lilla T har varit gudasnäll idag,ingen trots.inga sura miner, helt överens om allt! Men (finns alltid ett men)Ett litet utbrott fick hon på mig nu ikväll, jag stod och lagade mat och T var inne på sitt rum när hon skriker och jag menar verkligen skriker JAG VILL HA!jag går och tittar och frågar vad det är hon vill ha. Tillsvar (skrikande) får jag: cykelpumpen dumma mamma gömt det! Vi ska snart äta T svarar jag och hon lugnar sig direk och säger "hjälpa" och följer med till köket! Jag som förväntade mig bråk och trots tills jag hade tagit fram en cykelpump och visat henne! Så med andra ord har denna dagen varit kanon,trevlig och mysig:-) och söndag var det med. Barnen sover jag har tittat på solsidan,nu ska jag hämta lite gott och gosa ner mig i soffan en stund och bara njuta av tystnaden och livet för att jag just nu bara stormtrivs! Trevlig kväll på er alla:-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0