Somnar stående!

Helt slut efter några riktigt trevliga timmar i jönköping och vilket fynd jag gjort, jag fick en jätte glad tjej hem efter dagis som var överlycklig över sin nya stora hellokitty klocka jag hittade för 150kr!! Den hade kostat 690sen sänkts till 390och nu till 150, kunde man låta bli? Nej och vad fin den är!!! Förutom denna blev det även lite nya ramar,hyllor lampor, lite nytt till köket och mycket annat:-) så eftermiddagen har gått åt till en storröjning av T rum,ommöblering och en massa nytt uppsatt! Och så bra det nu är här hemma:-) förutom hennes rum har jag hunnit röja och fixa i resten av rummen, så jag är helt slut idag! Båda trollen sover sen kl20.20, men frågar man T om hon är ett troll svarar hon bestämt : "nej heter bülow! Thea! " denna kväll fick jag även så fint torka upp i tre rum för en liten T tyckte det var otroligt kul att göra nr2 utan blöja, så skrattande kom hon och sa "thea bajsat, nämän" nej nu mina vänner blir det sängen och sova, ny dag väntar och man vet ju aldrig vad som händer då;-) godnatt och på återseende!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0