Söndag kväll.

Just nu hos oss sitter T i sin pulka och somnar docka, M sitter med sin lilla gosiga filt i babysittern och somnar snart,hon är duktigt hon:-) igår efter en lång dag skickade jag till T;sfar om han ville ha henne över natten och det ville han. Så hon kom hem nu ikväll, visst är man hemsk;-) jaja kvällen igår spenderades i bodafors med carro med familj och det är alltid lika trevlig! Som skrivet i tidigare inlägg svarar jag gärna på frågor men inga anonyma men DU/NI kan fortsätta skicka era som nedan jag svarar inte på sådant så nog om den saken;-) nu blir det att plocka fram för imorgon blir det öppnaförskolan med barnen! hoppas alla haft en bra helg för det har jag!:-) så godkväll på er alla! Kör en dagens fråga: saknar ni något i livet? Det kommenteras ju så dåligt här förutom vissa undantag;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0