Svar till greta J

Jag blev inte kränkt av din kommentar! Tack för din senaste kommentar. Tyvärr är det bara så att det är den stora de bryr sig om,den lilla frågar ingen om. Utan det är den stora som "dränks" i leksaker,kläder MEN framförallt all uppmärksamhet. Och så ska det inte gå till utan båda barnen ska vara lika värda och man ska vilja se de lika mycket. Men det är då inget jag kan styra över utan det är upp till fadern och den sida familjen.men nu är läget ändrat sen några dagar och den lilla är tyvärr inte en del av deras släkt. Det är M det blir synd om i slutändan men mitt tålamod och tjat är nu slut på en viss person på den sidan som uppenbarligen inte kan känna samma för två. Ha en jätte trevlig dag och tack för din förklaring och för att du delade med dig av hur du haft det och erfarenheter. Jag hoppas att jag en dag oxå kan hitta den mannen som kan vara som extra pappa för mina barn,någon som de kan se upp till och känna förtroende för! Och nej han var inte alltid snäll till mig men var det till den stora!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0