Tisdag vart det:-)

Ett barn sover sen kl20.00, bara M som är vaken nu, lite magknip är det, så hoppas på en blöja inom snart så även vi kan sova. Imorgon blir det ju jönköping och få springa lite på a6 och ikea så då vill man ju att alla ska vara pigga och glada:-) Ja idag förutom möte har jag hunnit med en kaffe hos malin,handlat och sen har vi varit hemma och lekt,lagat mat och bara varit:-) T springer fram och tillbaka på pottan, en sväng hade hon med sig den in i vardagsrummet fullt med kiss för hon ville visa hur "duttig" hon är och visst är hon det:-) hennes sätt att kissa tänker jag inte ens skriva men haha jag hoppas hon snart förstår att man inte riktigt behöver göra som hon tror för att det ska gå;-) men alla sätt är bra tillochmed de dåliga haha. Ja då var det onsdag imorgon och jönköping som sagt, på torsdag blir det en bakdag med carro och det ser jag framemot! Nej nu ska jag försöka få den lilla att sova sen ska jag gå och lägga mig och försöka glömma bort lilla katt som har fastnat i mitt huvud efter kvällen, den har T sjungit på i stort sett hela tiden:-P godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0