Underbart fint

Att vakna och snön ligger stilla och solen lyser fint redan,det är underbart fint att vakna till! Igår mötte jag upp T: s farfar som hämtade henne för hon ska vara hos sin pappa till torsdag kl12.30! Idag blir det lite loppis,en i vetlanda och en i bodafors man kanske hittar något vem vet:-) Igår gjorde jag ett riktigt bra köp, två vita höga lampor som kostat 299 styck till priset av 70kr för båda, jag är jätte nöjd och de kommer bli jätte fina i mitt vardagsrumsfönster som är både brett och högt,ett väldigt stort fönster! Fick hjälp av M**** igår med, med det fönstret för persinnen hade gått sönder så han kom och hjälpte mig och tog loss den från fönstret! Nu ska jag gosa med MIN M och sen startar ju dagen:-) på återseende

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0