varannan timme

Gårdagen blev inte riktigt som vi planerat men den blev bra ändå!
Vi hade bestämt oss för loppis men det visade sig att den ena loppisen var inte öppen vintertid och den andra var bara öppen lördagar.
När vi fick veta detta befann vi oss ju redan utanför vetlanda så vi tog en sväng in till karlssons och kikade lite och jag hittade två vita tavelhyllor till sovrummet, "krimskrams"halsband till T, burkar och lite annat!
På hemvägen blev det ju självklart mcdonalds haha:)

Välhemma så blev det en långpromenad på lite mer än två timmar  och sen matlagning och underhållning av barn, Lilla M valde att vara vaken, pigg och tjötig hela kvällen och sövningen gick snabbt och hon somnde som en stock.
I ett sådant läge så tänker man att natten kommer bli underbar men INTE, min natt har varit varannan timme med amning, skrik, hon vägrar sova själv, när hon väl somnat sover hon en timme och så börjar det om.
07.00 gav jag upp så då gick vi upp, så idag känner man sig som ett vandrande lik.

I eftermiddag kommer min stora snutta hem!! och jag längtar:)

Nä nu ska jag somna om en arg unge som ligger och skriker som är lika trött som jag efter nattens timmar!!

trevlig dag♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0