17juli

Jag har börjat jobba på en restaurang här i stan så nu är det fullt med barn och jobb så mycket bloggande är svårt att hinna med. Tre dagar har jag nu jobbat,stressigt men kul. Känslorna blandas från att det är riktigt skönt att komma ut och jobba och få lön och få socialt till dåligt samvete att jag inte träffar barnen varje dag som jag hade velat och se varenda framsteg de gör. Lillasysters första tand är nu uppe och syns,mamma och pappa har kommit ur hennes söta mun,stora syster är så otroligt duktig utan blöja dagtid och även lyckat när hon sover tre timmar, hon har ritat sina första två gubbar (bild kommer strax) och hon kommer med nya ord,härmar allt och är bara galet knäpp ibland!!

Kommentarer
Postat av: Nilla

Vad kul att det händer så mycket :) Är det servering du står för på jobbet då eller? :)

2011-07-18 @ 11:37:41
URL: http://nillasjoberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0