Varje dag är "underbar"

....på sitt eget lilla vis...storasyster trotsar och varvar mellan snäll och sur. Och i allt detta är hon bara världens gulligaste unge med de mest fantastiska meningar. Idag tittade jag argt på henne och då säger hon" vad gjorde du? Inte blänga på mig!" nästa gång vi bråkar tar hon skydd bredvid lillasyster och säger "jag bara älskar henne,bara alltid!♥" dessa stunder kan man ju inte längre vara arg! Vi hade även igår världens trevligaste samtalsämne vid matbordet,storasyster berättade för lillasyster om att hennes farmors katt var en pinne,allt snappar denna lilla flicka upp! Trollen sover nu för natten och skönt är det. Imorgon blir det läkaren för lillasyster, onsdag tvätt och städ och torsdag bär det av till pappa för tjejerna och jag tar och firar midsommar i halmstad:-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0