3mars

From den siste mars börjar jag då jobba och sparar mammadagar:)
Jag är nu en fristående hudvårdskonsult, det ni:)

Idag har jag då suttit 4timmar med en konsult på en genomgång av vad arbetet går ut på, vad man tjänar och hur allt går till och jag är helnöjd!
att kunna styra sina dagar och tider man vill jobba och hur mycket man vill jobba, det är ju perfekt:)

Saknar min stora fisa som allt hade varit duktig och gått på pottan och gjort nr2 när jag ringde och sa godnatt till henne ikväll. Duktiga tjejen!

Ja förutom 4 timmar på en kort "utbildning" så har jag tvättat, underhållt en jättetrött liten tjej som var vaken lite många fler timmar ieftermiddag vad hon varit hittintills, så hoppas hoppas på en lugn natt!

Godnatt Godnatt:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0