4 månader

Även om Lillan var vaken mycket och jag tvingade henne vara vaken lite till så hon somnar ungefär som hon brukar men inte fick jag sova något vidare.
Kl 00.30 var det bökande, snurrande, tuttande till 02, sen började det igen vid 03 (men då passade inte mat) och hon var endast nöjd när hon låg jämte mig.
Hon somnade om och jag flyttade över henne till hennes säng vid 04.30 och sen var det bök igen 05.30 då gav jag upp och hon fick sova bredvid mig till 06.40

06.40 hade jag en sur men helt vaken Lillan så hon vägrade somna om men hon var trött, så upp och lite frukost och amning för henne.
Vid 11 var hon trött ( och mamma med) så vi gosade ner oss i sängen och har nu sovit bort tre timmar.
Lillan är piggare men mitt huvud är tungt!

En väldigt rolig sak har iallfall hänt idag för Lillan vänder sig nu från rygg till mage:)
T var 3 1/2 månad när hon började och efter en vecka lyckades hon och nu har även Lillasyster gjort detta på sin 4månaders dag:)
Snart kryper hon nog runt på golvet:)

Tänk att på alla dag fick jag hennes första skratt och nu är det ännu ett framsteg, tiden springer iväg!




   
                                                                     

Kommentarer
Postat av: Angelica

Haha låter som vi har liknande små bestämda damer! Celine är precis likadan att ligga brevid mig och så efter en stund försöker jag lägga ner henne i sin egna säng vilket inte alls går för sig och så håller jag på lite sådär tills jag gör som du, lägger henne brevid mig och låter henne sova där :P

2011-03-07 @ 09:52:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0