Fredagkväll:)

Båda barnen sover gott, jag har slagit mig ner för att se Lets dance!

Ni som har fått lösen kan använda det i vissa inlägg där det länkas till en annan blogg som hela inlägg kommer i!
Ni andra får hålla till godo med en enkel kort och halvtråkig blogg:)
Kommer endast här skriva kort om vad jag och barnen gjort och inget på det privata planet.

Innan i eftermiddag var barnens pappa här en kortis medans jag åkte för att kolla en säng till T men det visade sig vara en spjälsäng och inte en barnsäng som hon skrivit i annonsen.
Så blev inget med det!

Efter detta besök tog vi sen en kort promenad och matade ankorna och sen köpte lite godis.
Promenaden var mest för att å till konsum där jag misstänkte att T tappade en Nalle för lite mer än en vecka sen och mycket riktigt den satt så fint framme vi en av kassorna:)
Så en glad T med nalle i ena handen och en choklad i andra handen så gick vi sen hem:)
Ibland har man tur!






                                                              

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0