Gud ledde mig till dig

Just denna meningen sa en gullig liten farbror idag när han fick vägbeskrivning till polisen,så fin liten man! Idag har jag och lillan varit en promenad med vagnen när syrran var på dagis,vi handlade lite tog ett varv runt sjön och fy vad det har blåst idag!!! Hämtade en glad på dagis som stolt visade upp en teckning som hängde i lekrummet som hon hade målat och det var det finaste jag sett( streck på ett papper men som mamma ska man ju vara stolt;-))och så visade hon glatt upp leran hon precis lekt med! I eftermiddag har jag med hjälp av fanny och sambo hämtat en bokhylla och den var gigantisk,den så stor ut på bild men inte så stor som den var i verkligheten! Men det blev kanon fint i vårat vardagsrum:-) båda barnen har sovit sen 19.30,idag har lillan velat amma och ikväll somnade hon på bröstet som vanligt efter en flaska men hon har fått några extra idag med och är en nöjd bebis (flaskan är bröstmjölk som jag pumpar och 30ml ersättning) fast hon i det stora hela alltid en nöjd bebis inte mycket skrik eller gråt här inte! Nej nu blir det att sova har varit vaken för länge nu! Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0