Bus på hög nivå!


41 unika besökare men ingen kommentar kom igen och lämna ett avtryck :)





Sedan 20.00 sover båda tjejerna, Fisan öste på med en energi som jag inte vet var hon hämtade den ifrån under kvällen!
De säger ju att en bild säger mer än tusen ord så varsågoda!



Jag fick en rosa mössa att ha på mig som Fisan uttryckte sig " måste ha mössa fyser fingrar annars"
Ja att hon har sina väldigt speciella och helgoa stunder det kan jag lova!
Lillan låg med stora uppspärrade ögon den mesta av leken hon var helt uppe i storasysters framfart:)
Jag kan lova att de somnade snabbt och enkelt vid läggning!


                                                                     







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0