Lite sång



Mollie med sin fina gudmor Malin!
Hon tittar här åt sin gudfar som snackar en massa skit;)


Dagen idag då har vi varit på lite babycafe med babysång vilket lillan älskade:)
Tillskillnad från storasyster som inte tyckte om detta...
Så några trevliga timmar blev det där och när jag var på hemvägen ringde Ella och ville bjuda på lite fika så blev lite tjejsnack på Thimons.

Eftermiddag/kväll har runnit fort, mollie var trött redan vid 19!!!!
men vi tramsade runt lite i lägenheten och vid 19.30 lät jag henne slå igen sina ögon, lite tidigare än vanligt så det återstår och se om man får gå upp tidigare imorgon!

Imorgon blir det äntligen att hämta hem stora hjärtat efter att inte ha sett henne på en vecka, fy attan vad jag har saknat henne!!!
Låt klockan bli 12.00 NU så jag kan få kramas och få lite kärlek:)


Godnatt:)



                                                            

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0