Världen är bra liten!

Idag när jag hämtade fisan på dagis kom en annan mamma samtidigt, har faktist jämt gått om henne så vi har under dessa månader barnen gått aldrig träffats. Men idag så stannade hon upp och sa: hej det är jag som är **** mamma och lite släkt med dina flickor! Visade sig att denna kvinna är "kusin" med en nära till flickorna och blev då syssling om vi räknade rätt med barnen! Egentligen inte släkt släkt men släkt blev lite förvirrande inlägg detta men kul tyckte jag! Världen för mig har visat sig väldigt liten två gånger idag, var på förmiddagen på babysång med lillan och träffade då på en tjej som fått barn för ett litet tag sen och även här visade sig att personen hade koppling till barnens pappas kusin!! Herregud säger jag vad man träffar människor:-) men så trevlig så så det blev en liten promenad med denna tjej och hennes goding! Annars idag har fisan visat sitt "rätta" jag (?!) En liten flicka som för det mesta alltid är go och glad har varit sur och skrikig och hör och häpna inte ens bröstet gick hem!! Varit en lång dag för henne med mycket intryck kan jag tänka mig eftersom det nu är mycket vakentid på dagarna! Men hon somnade gott efter att fisan så snällt sjöng "blinkalilla stjärna" för henne! När barnen somnade satte jag mig framför tvn med en dvd om lite genomgång inför helgen, ska ha min första klass i hudvård och är allt lite nervös men det ska nog gå bra:-) ser framemot den 9april när det är en heldag för teambuildning i jönköping och flickorna då ska vara hos sin pappa hela dagen! Blir första hela dagen jag och lillan inte har varandra så får hoppas hon är snäll så man inte får behöver stressa hem men det tror jag inte:-) nej nu har jag babblat tillräckligt och nu blir det sova även för mig i denna lägenhet! Trevlig kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0