Att leva i ovisshet

Läkarbesöket igår gjorde mig inte positivare. Proverna visar en höjning för cancer,äggstockscancer. Runt den 26ska jag på nya blodprov på labb för att hålla koll på höjningar i blodet,är det mycket höjt då så får jag en öppen operation där de öppnar upp magen går in och tar prover och tar bort det de ser där och då och sen stänger igen. Sen komme jag antingen få cellgifter eller ännu en operation där de kommer ta bort det som de måste. I nuläget mår jag bra, jag tackar mina vänner som ställde upp igår, malin som tog mig i telefon när jag bröt ihop på sjukhuset. Världen för mig är är upp och ner och jag tackar gudarna idag att jag har två helt underbara vackra barn om mitt liv nu kommer ta bort den chansen för mig så är jag så oerhört tacksam att jag faktist har två barn idag! Tack till er alla som finns runtomkring mig

Kommentarer
Postat av: Elin Hermansson

Tänker på dig, styrkekramar i massor <3

2011-05-14 @ 20:26:48
URL: http://Http://www.elinstankar.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0