Tack!

Tack mina fina vänner för en otroligt trevlig kväll igår med vin och utgång! Kroppen känns sådär idag men man överlever:-) idag är det morsdag,lite senare kommer min minsta skruttunge hem från sin pappa så då ska det kramas lite extra!! Sedan i torsdags har Jag fått gosa med lille l på fem veckor helt ofattbart att mina små troll har varit så små! Tiden bara springer iväg och man kan inte förstå var den tar vägen!! Ikväll blir det en film och lite godis med sällskap, något som man verkligen ser framemot efter denna helgen! Eksjö har lite fina gömmor;-) tack ännu en gång min älskade E du är så otroligt fin och omtänksam och det var riktigt kul att gå ut med dig! Trevlig kväll på er alla och krama era mammor lite extra denna dag! Önskar lite extra varje år denna dagen att Jag oxå hade kunnat det...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0