lååååååång tid!

Tiden rullar fort när man har roligt!!
Men nu är man tillbaka för en stund..
På söndag är det en vecka, EN HEL vecka kvar tills vår lillasyster blir ett helt år!!!!!
Det är helt sanslöst, tänk min plutta vad tiden verkligen har sprungit iväg....man kan inte fatta var den tar vägen!
Fisan kommer med så härliga meningar varjedag, idag bad jag henne städa lie, vad får man till sva? Jo "jasså? thea kan det" ja men vill du visa mamma det? "nejtack inte nuuuuu" hmmmm... kanske inte riktigt det svaret man ville ha!!
Dagarna är det dagis, hemmabus och massa annat, lillasyster travar iväg för fullt fortfarande ostadigt, men så HÄRLIGT!
Snart är det dax för ännu en vän att gifta sig, den 19November är det dax för Madde & Micke att bli ett:)
Det ska bli så fint, jag som redan vet hur klänningen kommer att se ut, känslosamma jag kommer väl gråta floder även denna gången:S
Jag är upp över öronen kär i min man med, mer för varje dag:P
det rullar snabbt i tiden det med:)
fyra (sex) härliga månader <3<3 och en massssa planer på gång:P
(två bilder sen i påskas)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0