Svar

Anonym om varannan timme: Haha pinsam är du..

Denna kommentar är inte godkänd. IP: 95.192.245.7

Svar till anonym:-) undrar vem som är mest pinsam ni eller jag. Efter hur många kommentarer som helst så får jag väl svara er då;-) jag känner mig inte pinsam, Jag trivs med livet och mina barn! Har det riktigt bra:-)



Anonym om
Tisdag:
Vem kommer skratta sist?
Denna kommentar är inte godkänd. IP: 2.66.87.194

svar: Jag skrattar inte, skrattar du just nu?:)


Anonym om Fortsätt!:
Skäms du inte
Denna kommentar är inte godkänd. IP: 2.69.170.114


svar:Nej verkligen inte, borde jag det? för vad?





Anonym om
Svar till "greta":
Lycka till det kommer säkert bli... "jätte bra" ..
Denna kommentar är inte godkänd. IP: 78.70.226.130


svar: vad är det som ska bli "jätte bra".... jag anar lite ironi?:)




Anonym om Svar till "greta":
Troligt !!
Denna kommentar är inte godkänd. IP: 78.70.226.130


Svar: hmmm ja jag vet inte vad jag ska svara, men ja mycket troligt?



Anonym om Svar till anonym:
Jag tycker synd om barnen bara thats it. Och självklart kan du inte få ensam vårdnad, som verkar som att du tror, bara sådär ?!
Denna kommentar är inte godkänd. IP: 90.237.136.228


svar:
ja barnen behöver du inte tycka synd om, T har det bra hos mig och ÄVEN hos pappan den tid han SKA ha henne och har henne.
så jag tänker inte bråka om den vårdnaden...
Hon behöver sin pappa i sitt liv och det tänker jag inte ta ifrån henne..... '
men då ska tider och saker skötas.

Däremot har jag ensam vårdnad om den lilla och kommer så fortsätta att ha, kommer skriva delad den dagen pappan visar att han bryr sig och vill ha en kontakt med henne och visar detta under ETT år!



Kommentarer
Postat av: Jossan

Ta inte åt dig utav vad sådant "folk" skriver.

Dom vet inte ett skit vad du går igenom som ensamstående mamma till två barn! Jag vet precis hur det är och helt klart tufft i vissa lägen.

Jag tycker du ska stå på dig,var stolt..Ingen kan göra det bättre för dina barn än du!!

2011-02-24 @ 22:17:50
Postat av: Anonym

haha...

2011-02-25 @ 11:19:06
Postat av: Anna

Enda anledningen till att fegisar kommenterar anonymt är att de mår så dåligt att de inte kan stå för sina åsikter, utan istället försöker trycka ner någon annan i hopp om att känna att man inte är ensam.

Det är bara nollor, ta inte åt dig alls om vad de skriver. Dessutom, om det fortsätter och blir värre så kan man alltid polisanmäla. Svara dem inte mer, för då uppmuntrar du dem att fortsätta. Skit i dom bara. Kram kram ♥


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0